maak van je leven een kunstwerk

maandag 23 april 2012

De ban gebroken ....

Eén van mijn  redenen om mee te doen met 'Kleur je zinnen' was dat ik vast zat en dat ik mijn zielsverlangens in handelen wilde gaan omzetten.
Ik ben de laatste weken tegen grote blokkades in mezelf aangelopen omtrent mijn creativiteit (een aantal kende ik al) en vooral taboes die ik heb/had om expressie te geven aan wie ik ben, waar ik in geloof en vooral aan mijn verlangens en behoeftes.
Ik zat compleet vast en het lukte me niet om in beweging te komen.....

En nu is de ban gelukkig gebroken: ik ben bezig geweest met les 1.


Mijn inspiratie stroomt
ik geef het concreet vorm
laat mijn vuur vrijuit stralen
Mijn inspiratie stroomt
en verbindt zich met liefde
met wie ik ten diepste ben
ik geef het concreet vorm
mijn inspiratie stroomt

3 opmerkingen:

Jacinta Kogelman zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jacinta Kogelman zei

wat fijn dat je een opening in jezelf gevonden hebt en je creatieve stroom nu naar buiten kan komen

Monique zei

Heel mooi, Anna alle chakrakleuren en een draaiend wiel; laat het vuur maar laaien en de energie stromen!