maak van je leven een kunstwerk

vrijdag 14 september 2012

donker en licht

Kleur je zinnen , week 22
Je bent hier om te leren ook jouw donkere kanten lief te hebben.
Ik maakte twee pagina`s, donker en licht, mijn donkere kant, mijn schaduw kant.
Maar er stond ook; Maak een liefdeshart voor jouw licht en schaduw kant. Daar heb ik overheen gelezen, zag het later pas...
Toen viel het kwartje! Natuurlijk, ik mag ze allebei omarmen, mijn licht kant, maar óók mijn schaduw kant, met al m`n angsten en tekortkomingen en blokkades.....
Het mag er állemaal zijn! Wat een inzicht weer.
Toen heb ik m`n liefdeshart gemaakt... misschien overheerst de schaduw kant nog een beetje, maar nu zal het vast in balans komen, want ze zijn allebei MIJ. En ik accepteer ze beide.
Als je gewoon maar met de opdrachten begint, komen de inzichten vanzelf en ontstaat er vanzelf iets moois.

Geen opmerkingen: