maak van je leven een kunstwerk

dinsdag 7 januari 2014

van e-cursus naar e-book naar echt boek in 2014

Het e-book is niet meer te koop.
Een proefles verstuur ik nog wel.

Naar verwachting zal rond 15 september 2014 Kleur je zinnen als boek te koop is.

Ik ben op dit moment het e-book 'kleur je zinnen' aan het herschrijven met de bedoeling om het in de loop van 2014 als kleurrijk gedrukt inspiratie-boek uit te gaan geven. 
De hele inhoud krijgt een andere volgorde en ik weef er een rode draad van kleur, praktische creativiteit en zingeving doorheen, waardoor de inhoud je nog meer zal aanspreken.

Heb je belangstelling?
Laat je naam achter op mijn website en je krijgt bericht wanneer het zover is.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Jacinta,

Op zoek naar creatieve inspiratie ontdekte ik jouw blog en het e-boek. Voordat ik het e-boek bij jou bestel, lijkt het mij leuk om eerst een proefles te ontvangen, maar dat lukt niet via jouw blog, waar ik mijn emailadres heb ingevuld.

De vraag is nu even hoe we hierover met elkaar in contact komen, want ik zie ook geen emailadres van jou ergens staan.

Hartelijke groet,
Anita

Jacinta Kogelman zei

Hallo Anita,
Je kunt je e-mail adres achterlaten in de rechterzijbalk. Dan krijg je de gratis proefles binnen een paar dagen toegestuurd. Hopelijk heb je dat gedaan.