maak van je leven een kunstwerk

woensdag 2 juli 2014

boek Kleur je zinnen nu in de voorverkoop!

Hallo creatief mens,

Jij behoort waarschijnlijk tot een van de mensen die het afgelopen jaar een proefles van Kleur je zinnen heeft aangevraagd. Ik hoop dat de informatie die ik je toen gestuurd heb je geprikkeld heeft meer met je creativiteit te gaan doen. Misschien ben je meteen aan de slag gegaan. Maar wellicht is het er ook helemaal niet van gekomen en was je te druk met andere dingen. Sommigen van jullie raakten door de proefles zo enthousiast en hebben daarna het e-book Kleur je zinnen besteld. Vele tientallen lessen en e-books heb ik verstuurd en nu stuur ik naar al die belangstellenden nog een laatste oproep.


Kleur je zinnen is eind september als echt boek te koop. 
Het boek kost 24,95 euro en wordt als full-color boek met harde kaft uitgegeven bij Uitgeverij Droomvallei

Je kunt het nu al in de voorverkoop bij me bestellen. Als je het voor 1 september 2014 bij mij bestelt, krijg je een uitnodiging voor mijn boekpresentatie eind september in Nijmegen. En/of als je hier niet bij kunt zijn neem ik de 4 euro verzendkosten voor mijn rekening. 

Lees hier hoe je het boek Kleur je zinnen bestelt.

Het boek Kleur je zinnen is niet hetzelfde als het e-book Kleur je zinnen. 
Wat is er anders t.o.v het e-book? vroeg me onlangs iemand

De inhoud van wat ik als e-book verkocht is meegegaan in het nieuwe boek. Het oorspronkelijk verhaal heb ik door elkaar heen geschud. Alle onderdelen bleken heel mooi onder een kleur onder te brengen, alsof het zo moest zijn. Ik heb er echter ook inhoud aan toegevoegd en stijlcorrecties toegepast, zodat je je als lezer nog meer aangesproken voelt. Ik neem je nu mee in een creatieve bezinnende reis langs de regenboog. Je vindt daarbij informatie over de werking van kleur, specifieke nieuwe kleuropdrachten en info over materialenkennis om zelf er mee aan de slag te gaan en een boekenlijst. Heel helder breng ik in beeld wat het doel van elk specifiek praktisch onderdeel is.

Een echte vormgeefster gaat Kleur je zinnen van een passende lay-out voorzien. Ik heb haar ook nieuw beeldmateriaal aangeleverd en ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. We gaan er in overleg iets heel moois van maken. Dat alleen zou voor mij (als ik jou was) reden zijn om Kleur je zinnen ook als echt boek in mijn handen te willen hebben.Maar goed, dat is natuurlijk aan jou. 

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt om je keus te kunnen maken.

kleurrijke groet,

Jacinta

Geen opmerkingen: